سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین چیست؟

از سالهای بسیار دور در طب سنتی روغن خراطین اصل برای حجم دهندگی و بزرگ کردن اندامها تجویز می شده و امروز تاثیرات آن بقدری شناخته شده که روز به روز بیشتر جایگزین درمانهای مضری مانند کرمهای شیمیایی جراحی و بوتاکس برای گونه، لب، سینه و آلت مردانه می شود. روغن خراطین از کرم خراطین که یک نوع کرم خاکی به نام ایزنیفتیدا (Eisenia fetida) و چند روغن مفید که مکمل روغن خراطین است تهیه میشه.

استفاده از کرم ایزنفتیدا از آن زمان که ابن سینا در کتاب قانون در طب از روغن این کرم به عنوان یک روغن ججم دهنده به اندام های بدن نام برد رونق گرفت. امروزه روغن خراطین اصل توسط شرکتهای بزرگ آرایشی و بهداشتی بعنوان یکی از مواد اولیه مورد استفاده است. پس از تحقیقات شرکت داو در سال 1985، برای اولین بار درسال 1987 به عنوان کرم A Skin روغن خراطین در جهان شهرت یافت. بعد از آن بدلیل داشتن امگا3,امگا6 , امگا9 و پروتیـن فراوان شرکتهای بزرگ  در کرمهای نرم کننده, جوان کننده پوست و حجیم کننده از روغن خراطین استفاده میکنند.یکی از ویژگی‌های کرم خاکی قدرت تولید و ترمیم نیمه دیگر بدنش است زمانی که دو نیم می‌شود. این ویژگی کرم خاکی باعث گردید تا استخراج ترکیبات شیمیایی بدن وی صورت گیرد که به آن خراطین گفته می‌شود. طی تحقیقات به عمل آمده بیش از 31 نوع اسید آمینه شناخته شده است که 18 نوع آن در بدن کرم خراطین وجود دارد .

در ایران کرم خراطین را بصورت خشک شده از کشورهایی مثل هند و پاکستان وارد می کنند.

روغن خراطین اصل نداگلد روغنی فوق العاده موثر جهت حجم دهندگی اندام‌های بدن می‌باشد. گفتنی است طی
تحقیقات به عمل آمده بیش از 31 نوع اسید آمینه شناخته شده است که 18 نوع آن در بدن کرم خراطین وجود دارد.
طب سنتی برای افزایش حجم اندام‌های بدن استفاده  روغن خراطین اصل  را پیشنهاد می‌دهد .
.

روغن خراطین چطور باعث افزایش حجم می شود؟

سلول های ماهیچه ای بدن با بزرگتر شدن تقسیم سلولی انجام نمیدهند و تنها با افزایش حجم بزرگتر می شوند.

نوعی کمپلکس گلیکولیپوپروتئینی در روغن خراطین وجود دارد که خواص متفاوتی نظیر اثرات آنتی اکسیدانی و محرک رشد سلولی به روغن خراطین می دهد.مصرف این عصاره روغنی باعث بازسازی اپی تلیوم و افزایش سنتز برخی فاکتور های رشد EGFمی شود. افزایش مقدار کلاژن و آرایش منظم تر رشته های کلاژنی،تکثیر فیبروبلاستی ، تحریک روند رگزایی و کاهش تعداد سلول های آماس از اثرات استفاده روغن خراطین هستند.

علت محبوبیت روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین حجم دهنده ای بسیار قویست که می تواند به آسانی و در مدت زمانی کوتاه بدون ایجاد عوارض جانبی نتیجه مطلوب شما را در راستای افزایش سایز اندام های کوچک بدن برایتان به ارمغان بیاورد .این محصول با تسهیل و بهبود جریان گردش خون در موضع مورد استفاده می تواند در حجیم شدن عضو مورد نظر تاثیر بسزایی داشته باشد .محبوبیت روغن خراطین به علت موارد زیر می باشد :

  • استفاده آسان
  • بدون عوارض جانبی
  • نتایج طبیعی و ماندگار
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به روشهای دیگر

ترکیبات روغن خراطین

کرم ایزینیا فیتیدا با داشتن آنزیم protease نیاز عضلات و اندام های مختلف بدن را برای داشتن حجم بیشتر براورده میکند.
کرم ایزینیا فیتیدا با داشتن 70 درصد پروتئین در مقابل گوشت قرمز که 22 درصد پروتئین دارد، و همچنین دارا بودن  امگا 3 ،امگا6 ، امگا9 و مواد مغذی دیگر موجود بسیار مفیدی است. روغن خراطین اصل ویتامین های ب 12، ریبوفلاوین، اسید فولیک، پانتونیک اسید، پیریدوکسین، تیامین و بیوتین دارد که تاثیر زیادی در تامین مواد مغذی بافتهای پوستی می شود.

چرا روغن خراطین نداگلد؟

اکثر روغن‌های موجود در بازار دارای روغن پایه نامناسب برای ساخت بستر روغنی می‌باشند که بشدت از خلوص و خواص روغن خراطین اصل می‌کاهد. این کار علاوه بر کاهش کیفیت و میزان خالص بودن به پوست نیز صدمه میزند. این در حالی است که روغن خراطین اصل نداگلد، روغنی است که بر پایه مقدار مناسبی از روغن شنبلیله ارائه می شود. همچنین دارای مقدار فوق العاده بالای الانتئین می‌باشد.

خواص برجسته روغن خراطین نداگلد

روغن خراطین اصل با توجه به مواد غنی همچون پروتئین ، الانتئین ، امگا 6 ، امگا 9 و امگا 3 خواص بسیار زیادی دارد اکثرا روغن خراطین را به حجم دهندگی میشناسند که موارد مصرف زیادی برای خانم ها و آقایان دارد اما بجز افزایش حجم اندامها، روغن خراطین خاصیت از بین برندگی چین چروک پوست، رد جوش و زخم و تقویت و رشد موها را هم دارد.

موارد مصرف روغن خراطین :

  1. افزایش حجم گونه
  2. افزایش حجم لب
  3. افزایش حجم سینه
  4. چاق کننده و حجیم کننده صورت
  5. افزایش حجم آلت تناسلی مردان
  6. افزایش حجم عضلات برای ورزشکاران
  7. از بین برنده چین و چروک صورت
  8. از بین برنده کامل خط خنده
  9. از بین برنده خطوط پنجه کلاغی
  10. از بین برنده گودی زیر چشم
  11. از بین برنده رد جوش و زخم های به جا مانده روی صورت
  12. افزایش گردش خون در موضع استفاده شده روغن
  13. تقویت و رشد موها
.
  • افزایش حجم گونه

گونه نقش زیادی در زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد. برخی از خانم ها به دلایل ژنتیکی، تغذیه و سبک زندگی گونه‌های فرورفته و کوچکی دارند و به دنبال این هستند روش های برجسته کردن گونه را به هر قیمتی امتحان کنند. عمل زیبایی گونه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه انجام می شود که در بیشتر موارد حرکت ژل ها در زیر پوست و بروز عوارضی مثل تورم ،کبودی و التهاب سلولی، این عمل ها موفقیت آمیز نیست و عوارض زیادی به همراه دارد و کلا این عمل را بسیاری از متخصصان جراحی رد می کنند.
اگر گونه هایتان صاف و بدون هیچ برجستگی است و جراحی زیبایی و کاشت گونه را تنها راه برجسته کردن و زیبایی گونه های خودتان می دانید خبر خوشی برای شما داریم با استفاده از روغن خراطین اصل حتما نظرتان عوض خواهد شد. با استفاده از روغن خراطین اصل می توانید در عرض یک ماه تا چهل روز به اندازه متناسب زیبایی گونه های خود را بدست بیاورید بدون متحمل شدن هزینه زیاد و عوارض و از راهی بسیار ساده و طبیعی.
.
  • افزایش حجم لب

.با ماساژ دادن دورانی روغن خراطین بر روی لب‌ها و گونه‌ها باعث افزایش حجم آنها می‌شوید. بنابراین استفاده از این روغن برای افرادی که دوست دارند حجم لب‌ها و گونه‌های خود را بدون انجام عمل‌ جراحی خطرناک و تحمل عوارض جانبی اش افزایش دهند؛ بهترین انتخاب است.
.
یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم‌ها،که عامل مهمی در زیبایی آنهاست.لب‌ها هستند.لب‌های نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لب‌های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش می‌تواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند.روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد که جدای از هزینه بالا ،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.روغن خراطین اصل نداگلد با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب‌ها باشد. دوره استفاده روغن اصل نداگلد یک دوره  یک تا سه ماهه و بطور معمول دوبار استفاده در روز است.
مهم‌ترین مخاطرات پروتز لب

یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: پروتز و تزریق ژل به لب، احتمال بروز عفونت در بدن را افزایش می‌دهد.

دکتر آرش بیرقی طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین عوارض برجسته‌سازی لب، عفونت دربدن است، عنوان کرد: پروتز دائمی لب تا زمانی ‌که وجود دارد، احتمال عفونت نیز باقی است.

وی افزود: در مورد تزریق ژل نیز باید گفت در صورتی که طی دوره جذب آن عفونتی رخ دهد، بسیار خطرناک خواهد بود، زیرا تزریق در سطوح مختلف انجام‌ شده و نمی‌توان مانند پروتز جسم خارجی را بیرون ‌آورد. بنابراین ممکن است سایر نواحی بدن نیز دچار آبسه و عفونت شوند.

وی ادامه داد: پس از برجسته‌سازی لب در صورت عمل‌ جراحی بدن و دندان، ممکن است میکروب‌ها وارد جریان خون شده و موجب عفونت در بدن شوند.

بیرقی طوسی با بیان اینکه برای پروتز و برجسته‌سازی لب سه روش پروتز، تزریق ژل و چربی وجود دارد، افزود: در واقع پروتز یک جسم خارجی بوده که به صورت دائمی روی لب باقی می‌ماند و احتمال جابه‌جایی آن بسیار ضعیف است، اما این جسم خارجی ممکن است مقداری حرکات و انحراف‌پذیری لب را محدود کند که در صورت بروز عارضه‌ای، پروتز دچار عفونت شده و باید جسم را خارج کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: تزریق ژل روشی موقتی است که در آن از ماده «هیالورونیک اسید» استفاده می‌شود و معمولا بین 6 ماه تا یک سال جذب می‌شود؛ باتوجه به نوع ژل، کیفیت و نحوه تزریق احتمال جابه‌جایی بخش پایین لب و گلوله شدن آن وجود دارد.

بیرقی طوسی تزریق چربی را با وجود اینکه سخت‌تر انجام می‌شود، نسبت به دو روش دیگر دارای عوارض و مشکلات کمتری دانست و اضافه‌ کرد: در روش تزریق چربی که ماده از بدن خود فرد دریافت می‌شود، 50 درصد آن در هفته اول جذب شده و دومرتبه نیاز به تزریق دارد؛ در این روش دیگر جسم خارجی در کار نبوده و عفونت نیز در صورت بروز جذب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر عمل‌های جراحی پلاستیک غیر ضروری بوده و جنبه زیبایی دارد، اما در برخی از مواقع افرادی که دچار شکاف لب یا مشکلات مادرزادی در نواحی لب هستند، برجسته‌سازی لب می‌تواند کمک زیادی به آنان کند.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با اشاره به اینکه بخش قرمز رنگ بالا و پایین لب قابل برجسته‌سازی است، یادآور شد: افراد پس از عمل جراحی لب در ابتدا از ماساژ و دست‌کاری آن ناحیه خودداری کرده و لب را در معرض حرارت و سرما قرار ندهند.